Men det är väl realistiskt?

Idag dricker jag äckligt té (köpte ett grönt med grapefrukt, så himla beskt!) och googlar omkring på olika turistsajter och bloggar om Island. Är det okej att redan börja bli jättepeppad inför sommar-semestern?:D 
 
(Har för övrigt blivit beviljad den "semesterperiod" som jag hoppades på. Det innebär att jag går på fyra veckors ledighet när alla andra kommit tillbaka från sina. Billigare hotellrum, stabilare väder, lägre pris på flyg... och viktigast av allt: Avsevärt billigare hyrbilar! 
 
Ska bli superskönt att än en gång åka på semester tll en plats där man varken behöver traska omkring i obekväma badkläder eller ligga stilla och sola. 
 
Min stora förhoppning är väl egentligen att jag innan dess ska hinna vinna på Triss, minst 1 miljon, så jag kan köpa en GRYM Canon-kamera av senaste modell med vattentätt fodral, alla roliga tillbehör, filter, olika stativ och en McBook. Samt hyra en stuga vid en glaciär och få egenrätt på en gejser eller två:D
 
 
Eller så köper man sig en sommarstuga på en ö:D Denna ligger nånstans utanför Olofström (tror jag?).
 
Hittade massor av bilder i en rörig fotomapp igårkväll. En blandad kompott av kajakrundor, London, Bangkok, jordgubbar, solnedgångar, skridskor och vindsurfing.