Billig hängröv^^

Åt tomatsoppa till middag, och bakade scones. Standardrecept för brödet + riven ost, oregano och en skopa Whey proteinpulver. Proteinet märktes inte överhuvudtaget (tur det:), blev de bästa scones jag någonsin gjort! 
 
Fluffiga, lagom salta, smöriga... Åååååh:D
 
 
Innan detta gick jag en runda på stan med mamma. Visade sig att Rabalder äntligen har slutrea, 70% rabatt!! Slutrean (två gånger om året) är nämligen enda gången man kan handla där. 
 
Originalpris korta koftor: 699kr
Originalpris långa koftor: 899kr
Originalpris typ alla byxor: Också 899kr!! 
 
Men de har universums skönaste byxor. Typ harem, fast lite mer classy. Dressat! Hittade ett par med baggy innerbyxor OCH en genomskinlig ytterkjol. Favoriter till våren! Ska se om jag kan hitta en bild:)
 
 
 
#1 - - mirre:

Åh älskar rabalders rea! Vad fick du ge de byxorna nu?
Har en kofta från rabalder som jag bor i på sommarkvällarna 😊

Svar: Byxorna kostade nu 270kr... Precis lagom. Jag skulle behöva vara riktigt äckligt rik för att vilja betala 899kr för mysbyxor! Oavsett hur fina de råkar vara:)
Cecilia Svensson