Gym, kebab och dammsugning.

Idag lyckades jag gymma direkt på morgonen, innan frukost. Men det var SVÅRT. Det räcker ju att man missar ett eller två styrkepass så tar det verkligen emot att gå tillbaka igen. Varenda fiber i kroppen försöker streta emot, liksom. Men jag klarade det! Ha!
 
Och tur var väl det, för NU hade det aldrig blivit av. Hela kvällen kommer att tillbringas i matkoma. På mindre än två timmar fick jag i mig både kebabsallad, glass (italiensk gelato) "mintchoklad", cappuccino och vattenmelon. 
 
Har även dammsugit hela internet i jakt på en snygg och praktisk fleecejacka som inte kostar tusentals kronor. Det verkade vara helt omöjligt, ända tills jag hittade ett spanskt företag som säljer typ alla friluftsmärken som finns till 50-70% rabatt! Så jag beställde den här:
 
 
Måste även visa er en jätteful variant, bara kolla de härliga färgkombinationerna:D
 
 
 
#1 - - E:

Åh, vad var det för magisk spansk sida? Jag köpte en trevlig tröja från sportamore för ett tag sedan, men handla är ju alltid trevligt, tröjan såg härlig ut!

Svar: Nu ska vi se. www.outletinn.com heter den. Uppe i överkant står det sedan swimINN, trekkINN, trainINN, bikeINN osv. Man väljer grejer baserat på vilken sport/idrott det handlar om. Så i detta fall, i jakten på fleece, valde jag trekk. Trekking = vandring, och hoppades på det bästa:)
Cecilia Svensson