Redan tre (!)

Nu har jag varit skild (frånskild?) i tre hela år. Oj oj. 

Tiden flyger verkligen förbi när man har väldigt roligt, jobbar hårt, sover mycket och får panikångest......

Denna helgen har varit suverän. I fredags gosade jag med SJU kattungar! Och igår var det äventyrsbad som gällde, tre timmar i vattnet och höll samma tempo som en 11-åring... HJÄLP! Insåg snabbt att jag måste köpa en sportigare bikini, en som sitter kvar där den ska även om man gör kanonkulan, klättrar omkring, blir dränkt i vattenfall eller åker vattenrutchbana!! Nu blev det oavbruten nakenvarning, liksom^^

(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - - E:

Herregud så söta!
Och jag är så tantig att jag beställde en BADDRÄKT igår, just av de där anledningarna 😂

Svar: Baddräkt?? Hopp och lek typ dagisfröken:D Hm. Jag börjar nog med nåt Adidas-aktigt... typ en rejäl trosa + sportBH? Baddräkt är synnerligen deprimerande för brösten.
Cecilia Svensson