Mentalsjukhus...

Idag ska jag till Barnens Gård. Ni som inte är härifrån vet förstås inte vad det är, men varianter av Barnens Gård finns överallt runtom i landet: Lekfulla platser som utformats för att tilltala barn i alla åldrar — samtidigt som det pressar pengar ur deras föräldrar och fungerar som psykisk tortyr för de vuxna^^
 
Detta är tydligen årets premiärhelg, med halva priset på inträdet och förmodligen rabatt på andra saker också. Vem vet, man kanske kan få en kanelbulle för under 50kr^^ Så nån gång innan lunch ska jag för första gången utsätta mig själv för vad jag antar blir ett totalt kaos av hysteri.
 
Ska se om jag kan ta några bilder. Tydligen vill T bada och åka vattenrutschbana, men hon förstår att jag föredrar att stötta henne från rejält avstånd där jag slipper frysa:)