En student och massor av främlingar:)

Idag ska vi gå på en gigantisk studentlunch-middag-grej med 60 gäster, där jag bara känner värdparet och själva studenten. Eftersom jag brukade dricka té med dem på kvällarna när jag jobbade nätter och hade jobbat färdigt hos dem:) Och sista gången för det var... 2012? 
 
Jag tycker att detta är konstigt på ett roligt sätt. John tycker nog mest att jag är konstig på ett lite läskigt sätt. Jag är bara så himla glad för detta kvitto på hur bra jag är på patientkontakt och anknytning till härliga människor<3 Och kan inte fatta att C har tagit studenten!! När vi lärde känna varandra var han bara en rar liten 12-åring som spelade piano som ett proffs och hade börjat fiffla med både sång och gitarr och... typ allting annat. Efter ett år eller två hade han börjat remixa i olika musikprogram, varit med i en online DJ-tävling (!?) och nu anordnar han stora gospelkvällar och konserter för välgörenhet. 
 
SÅ COOLT!
 
Lunchmiddagen blir tydligen en maffig vegan-buffé. Wohoo! Finns där något supergott så kommer jag be om recept att använda på midsommar.