All the love.

Det första försöket med natur, solnedgång och mystik blev riktigt bra. Och var roligt! En fin utgångspunkt för nästa gång.
 
 
Nästa steg blir att göra något liknande, fast på en strand. John har ett ställe i åtanke, utåt en av öarna. Ett naturreservat, där förhoppningen är att strandkanten är avskild, så jag kan utveckla klädseln lite grann. Till så lite kläder som möjligt:D Då blir det riktiga silhuettbilder, alltså med mig (objektet) som en mörk figur utan synliga detaljer. 
 
Och! Om vi har riktig tur, en solnedgång i rosa, orange eller mörkt gula nyanser. Jag har nämligen fyra olika tyger:
* Helvitt, kritvitt.
* Transparent med nyanser av isblått och ljusbrunt (användes på bilden här ovan)
* Mörkrött, djupt blodrött. 
* Kopparfärgat.
* Riktigt knallgrönt.
 
 Vi testade det gröna först, men då hade jag helt fel kläder på mig! Ser ut som en stor klump. Men visst är det en häftig grön färg som lyser upp mot himlen?:D