Springa hämta greja!!

Jag dör. Jag DÖR. Är vansinnigt trött. Har varit i-tur på jobbet igen...alltså "allemans jävel"^^ Kraftigt nerkortad beskrivning av en sådan dag:
 
Man måste hämta alla grejer som behövs till 7 olika salar, plocka tillbaka det som ratats, plocka till operationerna som ska göras imorgon + plocka tills på måndag. Man ska kontrollera datorer, starta om div apparater, och diska ett gäng endoskop (googla det eller låt bli, det är äckligt) i en skrämmande SVINDYR diskmaskin som strejkar nästan varenda gång man försöker starta den. Eller så strejkar den mitt i diskandet. Eller när man försöker öppna den igen. 
 
Och då ringer man STA, de som fixar allt. På hela sjukhuset. Och så fort man säger "Hej, det är från OP" så suckar de djupt inifrån sina själar och säger "jahaja. Okej. Vi kommer väl upp och tittar på fanskapet då". 
 
Jag ska fota maskinhelvetet imorgon så får ni se. Den ser extremt proffsig ut, men skenet bedrar alltså. ELÄNDIGA STRESSBURK!!!
 
När jag kom hem visade stegräknaren16.000 steg.13km!!! 
Ska äta glass... NU. 
 
 
Cecilia OP-sjuksköterska steriltvättar händerna. Om och om igen:)