Nu så.

Har jobbat tre kvällar i rad. Massor av extrapengar för 22/12, vanlig helglön 23/12 och storhelgstillägg 24/12. Julafton var väldigt lugn, men jag är sååå trött idag. Det är helt galet. Sov tydligen 10 timmar inatt, och bestämde så fort jag vaknade att idag blir det jäklar i mig Espresso House. RIKTIGT fluffkaffe, ingen halvpatetisk vispad lattemjölk hemma vid diskbänken (som INTE är julstädad, might I add)...

Så här sitter jag. Har ätit världens hårdaste chokladbiscotti... var lite orolig att jag skulle behöva jour-tandläkare till slut, men det gick bra. Doppade skorpan i kaffet tills den blev ofarlig. Tog bara sådär 5 minuter:D

Har två lediga dagar innan jobbandet börjar igen... då är det en hel helg igen (neeeej blä), inklusive dagpass på nyårsafton. 07-15. 

Men! Begärde semester 3/1, så då är det en hel veckas ledigt. Och tur är det. Annars hade jag blivit koko bäng i huvudet.

(null)