På jobbet. Naturligtvis.

Nästan varenda månad lyckas jag få mens på jobbet. Ibland med hyfsad tajming (lunchrast, städpaus mellan operationerna) men oftast naturligtvis när man står mitt uppe i någonting och inte kan flytta sig mer än en meter. 

Och ju äldre jag blir desto snabbare sätter det igång. Jag får en plötslig känsla av att det bubblar i magen, och sedan går botten ur mig. Det är GALET. Tar högst fem minuter mellan tanken "Åh nej. Nu???" tills jag på riktigt måste kuta som Usain Bolt till toaletten. 

Kom hem vid 16-tiden och åt SÅ MYCKET CHOKLAD. Jag lovar och svär, en hel 200-grams Apelsinkrokant. Mår så illa nu. 
#1 - - E:

Just därför älskar jag min menskopp. Den gör liksom ingen skada så den huttar jag in om jag misstänker att jag kanske möjligtvis eventuellt skulle kunna drabbas av syndfloden nån gång under dagen.

Svar: Jag har nu testat två olika sorter, men båda har liksom... vält😅 De har lagt sig på tvären vid absolut sämsta tänkbara tillfälle. Tydligen har jag issues med att själva anatomin går... snett😒
ceciliaxo.blogg.se