Aj aj igen. Och jobbgrejer!

Jag har feber och är grinig pga. delikata besvär under ekvatorn. Det började igår morse och framåt kvällen svor jag så det osade i princip oavbrutet. Bokade möte med en läkare via KRY-appen, valde kl. 22.55 och fick prata med en supertrevlig kille i Örebro. Vi pratade en hel del, han framförde en del teorier som jag inte hade tänkt på, och sedan skrev han ut ett recept på välbehövliga tabletter. 
 
Sedan hade jag en lååååång natt (SÅ LÅNG!) men när Apoteket öppnade kl. 09 imorse stod jag utanför dörrarna och hoppade som en knarkare med galen abstinens:D 
 
(Anledningen till att jag ville prata med läkaren sådär framåt midnatt var att jag hade After Work/ Pensionsavtackning med jobbet ute på restaurang hela kvällen. Ni kan inte ana vilken skillnad det är och var mellan nuvarande avdelningen och min gamla. Vi var 20 personer, inklusive chefen, och nästan alla beställde trerätters, satt kvar i flera timmar och som vi skrattade! 
 
En helt underbar OP-sköterska som tyvärr går i pension, alla älskar henne. Men! Hon ska in och jobba extra redan på onsdag:D Wohoo!
 
Jag ska ut och äta ikväll också trots att jag bara vill sitta på soffan, äta glass och försöka dämpa febern med Alvedon. Har dock inte mycket att välja på, så... jaja.