Meningslös hummus:)

Allmän varning: Skippa dessa! Snustorra och tråkiga. I princip bara sågspån, sand och väggspackel med en ynklig liten eftersmak av fejkcitron.
 
 
Fick min lön idag. Rena katastrofen. Hade en sjukdag i början av månaden, vilket nuförtiden ger mig 1300kr i minus! Och så jobbar jag bara dagtid. 
 
Men min personliga utmaning, att sänka matkostnaderna, har gått jättebra! 1995kr i februari jämfört med 2890kr i januari (då jag började försöka). Och, om man tittar ordentligt i backspegeln, ett extremt bra resultat om man väger det mot TOTALT ORIMLIGA 4000kr+ i november. 
 
Så, nytt mål: Ska försöka komma under 1800kr i mars. Det borde gå. Jag har en hel del grejer hemma sedan förra beställningen från Matsmart. Kan i efterhand inte begripa hur jag och J kunde lägga över 6000kr i månaden på matvaror. Vi käkade så himla mycket lyxgrejer. Tänk hur mycket pengar jag hade kunnat spara.