Skruttig:/

Känner mig allmänt skruttig. Sov urdåligt inatt, vaknade varenda timme pga. huvudvärk. Var för varm, för spänd, för trött (?). Förmodligen jobbat för många pass på för kort tid, och nu har huvudet gett upp.

Gick ändå till jobbet imorse, för vem f*n sjukanmäler sig utan förvarning på nyårsafton? Inget mindre än magsjuka skulle få mig att göra så mot kollegorna. Och väl där försökte jag piggna till i en timme, men sedan skickade vi ut ett automatiskt sms till alla de andra OP-sköterskorna. Det kom snabbt in en ersättare för mig, och jag åkte hem. Tänkte sova, men huvudvärken ger sig inte. Suck. 

Har drömt jättekonstigt medan jag legat och slumrat på soffan. Bland annat att en god vän som är gravid gick på toaletten och såg ett litet öra ramla ut. Hon åkte till Akuten, helt hysterisk såklart, men fick snabbt veta att det är helt normalt att bebisar i magen tappar öronen ibland (??). Inget att bry sig om, för de växer ut igen:D