Intervallbesök!

Idag lyckades jag springa tvärs igenom hela sjukhuset tur och retur (våning 4 i ena änden till våning 8 i den andra), kramas och prata med en god vän, krama en hel hög fd. kollegor... OCH gå på toaletten. Allt det på bara 20 minuter.
 
Min Apple-watch räknade det som 4 minuters löpning i högtempo, hahaha... Intervallträning!
 
Och osannolikt effektivt av mig, hann nämligen äta innan jag kutade omkring. Däremot missade jag min efter-lunchen-jättemugg-med-varm-choklad, aaaaaaw. Katastrof^^ (Eller kanske dagens fånigaste i-landsproblem?)

 
Längtar redan efter helgen. Det blir riktigt fånigt de veckor som jag jobbar måndag till onsdag. Vardagsveckan blir så pyttekort då! Det skulle vara mer naturligt att vara ledig helg till helg. Superledig. Mmmmmm. 
 
Har blivit beviljad min önskade sommarsemester förresten, sa jag det? Fyra veckor på raken, tjohoo. Min personliga semesterperiod börjar nån vecka efter den sista ordinarie perioden, vilket är den BÄSTA TIDEN att vara ledig. På riktigt. Det är fortfarande varmt, turisterna åker hem, hotellen blir billigare.