Onsdag (tror jag)

Ibland känns livet ungefär som förr. 
 
Idag, medan det regnar, bakar jag bröd och gör Jamie Olivers linssoppa. Tänk vilka nostalgiska kopplingar hjärnan gör mellan maträtter och dofter... det är ganska häftigt. För mig räcker det att bläddra i mina kokböcker för att hjärtat ska börja bulta lite extra. 
 
Men nuförtiden fifflar jag bara i köket när jag känner för det. Och oftast blir det enkla rätter, eftersom jag hellre pysslar/målar/skriver:)
 
 
#1 - - Sandra Rosén Dahlgren:

Har samma prioriteringar! Måla, pyssla och skriva och sånt framför matlagning även om det också kan va lite kul ibland Fin närbild! Vore kul att se en bild på hela verket :)!

Svar: Tänkte visa upp hela väggen snart (måste bara hänga tavlorna rakt först, just nu ser det ut som att jag var full när jag hängde upp dem:)
Cecilia Svensson

#2 - - Sandra Rosén Dahlgren:

Svar: Ha ha okej jag förstår ;) :), får kika in senare och kolla då :)!