Mitt i natten igen.

Jag antar att sömnproblemen just nu beror på nervositet inför måndag. Alltså övermorgon (!!). Jag tror iofs inte att det blir såvärst mycket krav på att prestera just den där första dagen, och jag hoppas på ett luftigt schema med långa perioder av återhämtning... till exempel jobb måndag-torsdag, ledig fredag-söndag, jobb måndag-onsdag, ledig torsdag-måndag. 
 
Hoppas hoppas. 
 
Kisen hoppas nog också på det:) En mer rutinmässig vardag med en matte som lagar mat, gosar efter frukost, går till gymmet (så han kan ta en rejäl tupplur mitt på dagen), och återinför vettiga sovtider. Då trivs vi som allra mest:D
 
Lönedags på onsdag, förresten. Äntligen. Semestern har blivit dyr. Massor av onödiga härliga extrautgifter<3
#1 - - E:

Lyckospark i ändan! :D Håller mina pestliknande tummar för att allt går bra!
(Jag har fått ett dagis-virus som ger blåsor på händerna. Grr, so sexy!)

Svar: Blåsor på händerna?? Eeeeew. Vad är det för nåt konstigt??
Cecilia Svensson