FITBit!

Håll tummarna för mig idag, förresten! Det står dyra pengar på spel:D
 
Min nuvarande Fitbit (Charge HR) håller på att gå sönder, och det efter bara 10 månaders användning! Urdåligt. Problemet är att den versionen inte tillverkas längre, så företaget måste välja mellan att delvis ge mig pengarna tillbaka (900kr) eller att uppgradera mig utan extra kostnad, eftersom deras produkt faktiskt inte har hållit utlovad kvalitet. 
 
Den nya modellen heter Charge (2). Snyggare, med mer information direkt på -den stora- displayen, och möjligheten att byta mellan olika färger på armbandet:)
 
Charge HR:
 
 
 
Charge (2):
 
 
Och såhär sliten är alltså min nuvarande. Armbandet lossnar snart från displaydelen!
 
 
SNÅLJÅPAR! "Teknikmagasinet" ringde precis och meddelade, vänligt men bestämt, att jag antingen lämnar in min trasiga Fitbit och få ett presentkort, eller att jag lämnar in den och betalar till de 600 (!!) kronor som den nya Fitbit 2 kostar. 
#1 - - E:

Men åh, vilka rövhattar. De borde ju ge dig nåt nytt, likvärdigt, som funkar? Finns inget likvärdigt får de väl hoppa upp ett pinnhål självmant? Sniket 🙄

Svar: Otroligt sniket! Armbandet håller ju på att trilla i bitar. Skräp!
Cecilia Svensson