Kissnödigt.

Kanske världens konstigaste dröm. 
 
Befann mig först i ett stort akvarium för att leta efter en jättegullig bebis-igelkott (igelkotte?) som ville bo hos mig. Den var snabb och simmade runt som en liten motorbåt... Mycket svårfångad!
 
Sedan gick jag förbi en sorts inspelningsplats för skräckfilm, där det hängde en massa blodiga rep överallt. Det luktade vedervärdigt.
 
Och slutligen fick jag urinvägsinfektion. Ringde vårdcentralen och fick prata med en sjuksköterska som bad mig komma in och lämna ett prov. Så jag gick hem för att fixa det ifred, och medan jag satt på toaletten började elementet i hallen läcka - URIN!! Elementet kissade, alltså. LITERVIS. Jag fick springa fram och tillbaka med hinkar och skålar, byttor och plastpåsar... Gode värld. 
 
Men jag vaknade tack o lov innan det hände något ännu värre:D