Godnatt hela tiden...

Sådär ja. Nästan exakt ett dygn sedan min dumma hjärna bestämde sig för att få totalt frispel och ramla omkull migvardagsrumsgolvet. Jag tror att jag lyckades slå i huvudet också, i bara farten, för jag har en bula i pannan, men det är ingenting som besvärar. Är betydligt värre med tungan, det gör rejält ont när jag äter. 
 
För övrigt är det samma följdsymtom nu som de andra två gångerna:
 
* Otrolig trötthet (tre tupplurar hittills idag)
* Illamående
* Nervositet och oro
* Noll uppmärksamhetsförmåga
* Träningsvärk i käkar och nacke
* Magsyra typ brinnande fontän
 
När klockan var typ 15 idag hade jag fortfarande bara lyckats få i mig lite tunnbröd med skinka, två glas äppeljuice och en ynklig portion fruktsallad, så då bestämde jag mig för att helt enkelt låtsas som att jag inte alls mådde illa och trycka i mig hela dagsbehover av kalorier på en och samma gång. Så slipper jag tänka mer på det:) 
 
Således: Min första riktiga hamburgertallrik på år och dag: 
 
 
Varför besvärar de sig med att sätta dit en körsbärstomat ovanpå, tror ni? Ska det ge en illusion av fräsch sallad?:D